Dihentam Pakai Baju Menampakkan Bra, Fouziah Gous Luah Rasa Kesalnya


Pengacara Nona, Fouziah Gous berang dituduh memakai busana ketat sehingga menampakkan pakaian dalamnya ketika mengacarakan program itu baru-baru ini. Terdahulu Fouziah dikritik kerana pemakaiannya di salah sebuah forum online. Dia yang juga seorang pelakon kesal dengan tuduhan itu dan menyifatkan ia sebagai senagaja diada-adakan.

�Saya tidak rasa nampak pakaian dalam kerana saya memakai singlet dan jika penampilan saya itu tidak sesuai pasti ditukar oleh produksi yang sentiasa peka terhadap aspek pemakaian� �Sebab itu saya kata isu itu sengaja diada-adakan kerana sepanjang mengendalikan Nona pihak produksi memang meneliti apa yang akan saya pakai tambahan pula penerbit saya pun seorang wanita yang bertudung,� ujar Fouziah Gous.

�Jujurnya saya tidak tahu isu pakaian berkenaan hebat diperkatakan kerana saya tidak membaca blog atau pun forum kerana blog dan forum sengaja mencipta atau mencari sesuatu perkara untuk disensasikan,� katanya memetik Rotikaya. -Siakapkeli.my
Previous
Next Post »
Thanks for your comment