Polis Evo Full Movie Online

Tonton Polis Evo Full Movie Online Free Download. Tonton dan muat turun percuma filem Polis Evo terbitan Astraw Shaw dan dibintangi oleh Dibarisi Shaheizi Sam, Zizan Rajalawak, Nora Danish, Wan Hanafi Su, Bront Palarae dan ramai lagi yang turut serta.

Polis Evo Full Movie Online Download
Polis Evo
Polis Evo Full Movie Online 2015

Sinopsis Filem Polis Evo adalah berkisarkan siasatan dua inspektor keatas satu kes pengedaran dadah yang berlaku di Terengganu. Inspektor Khai iaitu salah seorang inspektor terbaik bahagian narkotik di Kuala Lumpur telah ditugaskan untuk mengendalikan kes ini bersama Inspektor Sani. Inspektor Sani dipilih untuk turut serta dalam kes ini kerana Terengganu merupakan negeri kelahirannya dan lebih arif akan selok belok negeri Terengganu.

Namun, personaliti yang berbeza antara kedua inspektor ini telah menimbulkan pelbagai konflik. Konflik yang berlaku telah membuka peluang untuk ketua pengedaran dadah tersebut mengambil kesempatan sehingga melibatkan keluarga Inspektor Sani.

Inspektor Khai dan Inspektor Sani mula sedar dan belajar untuk bekerjasama demi menyelesaikan tugasan yang diamanakan kepada mereka. Berjayakah mereka dalam operasi pengedaran dadah ini? Dan apakah pengorbanan yang terpaksa diberikan Inspektor Sani sebagai ganti demi menyelamatkan keluarganya?

Watch Online dan Download Polis Evo Full Movie

Previous
Next Post »
Thanks for your comment