Kimchi Untuk Awak Full Movie Online

Tonton Kimchi Untuk Awak Full Movie Online. Tonton dan muat turun movie Kimchi Untuk Awak.Lakonan Aiman Hakim Ridza, Nelydia Senrose dan Rafiena. Arahan Micheal Ang.

Kimchi Untuk Awak Full Movie Download Tonton
Kimchi Untuk Awak

Tonton Kimchi Untuk Awak Full Movie Online

Filem Kimchi Untuk Awak merupakan sebuah filem adaptasi novel karya Suri Ryana.Separuh mati Bella ingat dia boleh habiskan cuti semesternya dengan tenteram di Malaysia. Huru-hara hidup pelajar di salah sebuah universiti di Seoul, Korea Selatan itu berlaku sejak di Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon lagi. Insiden dia terlangar dan bergaduh dengan seorang lelaki kacukan Melayu Korea yang bernama Danial Lee Jae Hwan. Itulah permulaan kacau-bilau dalam hidupnya.

Bukan insiden itu saja, di Malaysia, kak long pula telah memaksa beliau untuk membuat kimchi sempena majlis menyambut kedatangan presiden syarikat tempat kak longnya bekerja. Hatinya semakin kacau apabila mengetahui bahawa presiden tersebut adalah Danial Lee, lelaki yang bergaduh dengannya dilapangan terbang. Keadaan semakin parah apabila rupa-rupanya keluarga mereka berdua saling kenal dan mereka telah merancang menyatukan Bella dan Danial Lee.

Satu insiden yang terjadi di kampung membuatkan mereka terpaksa disatukan. Dan apabila cinta mula bersinar di hati kedua-duanya, Bella melarikan diri ke Korea gara-gara tersalah sangka yang sengaja diadakan oleh Yoo Ri.


Previous
Next Post »

1 comments:

Click here for comments
29 April 2017 pada 7:26 PTG ×

Hohoho

Selamat charde dapat PERTAMAX...! Silahkan antri di pom terdekat heheheh...
Balas
avatar
admin
Thanks for your comment