Eksperimen Cinta, Dahlia TV3 (2015)

Fahrin Izreen

Eksperimen Cinta drama terbaru tertunda beberapa kali siarannya selepas Asam Pedas Untuk Dia. Drama adaptasi novel ini akan bermula 13 Jun 2015 Setiap Sabtu dan Ahad. Pelakon hero heroinnya, Fahrin Ahmad dan Izreen Azminda memegang watak sebagai Tengku Aaron dan Damia Farisha. Pelakon lain Sherry Ibrahim, Ammar Alfian Aziz, Mira Filzah, Faye Kusairi, Mimi Lana, Ryiena Ismail, Mei Fenlim, Amyza Aznan

Sinopsis Eksperimen Cinta

Kali pertama bertentang mata, Tengku Aaron Shah sudah mula tertarik dengan perwatakan Damia Farisha Razak yg lain daripada perempuan lain di sekelilingnya. Sangat tak terduga sikapnya. Tengku Aaron mengugut Damia untuk menerima lamarannya, semata-mata hanya untuk eksperimen cinta. Hakikatnya, perkahwinan itu adalah untuk mengaburi mata semua orang terutamanya kembarnya Tengku Andrean yang dianggapnya telah merampas kekasihnya, Seri. Aaron mahu tunjukkan yang dia juga boleh hidup bahagia.

Kehidupan mereka berubah apabila duduk serumah. Cemburu menguatkan rasa hati. Berjauhan membuaikan rasa rindu. Kehadiran Salmi yangg cuba menuduh Tengku Aaron menghamilkannya mengganggu kebahagiaan rumahtangga mereka. Bagi Damia,selagi lafaz talaq tidak terucap, selagi itu maruah Aaron akan dijaga.

Lagu latar/tema Eksperimen Cinta

Sissy Iman - Mungkin Kamu

Episod 1Episod 2Episod 3Episod 4Episod 5Episod 6Episod 7
Episod 8Episod 9Episod 10Episod 11Episod 12Episod 13Episod 14
Episod 15Episod 16Episod 17Episod 18Episod 19Episod 20

Bloopers Episod akhir
Promo Minggu Akhir
Bloopers Episod 18
Promo Episod 17-18
Bloopers Episod 12
Bloopers Episod 11
Bloopers Episod 10
Bloopers Episod 8
Bloopers Episod 6
Bloopers Episod 5
Bloopers Episod 4

Previous
Next Post »
Thanks for your comment