Telemovie Aku Benci Raya

Aku Benci Raya

Pada 4 Syawal nanti jangan lupa untuk saksikan telefilem Aku Benci Raya lakonan Asyraf, Aley Barragazz, Fizul Nawi, Erra Fazira, Nadya Syahera, Ziha, Awie dan ramai lagi. Arahan Michael Ang. Disiarkan pada pagi raya jam 10 pagi di Astro Ria dan Ria HD. 

JUDUL : AKU BENCI RAYA
TARIKH / MASA : 20 Julai (Isnin, 10 pagi) 
SIARAN : Astro Ria & Ria HD
PENGARAH : Michael Ang
PELAKON : Aley Barragazz, Fizul Nawi, Asyraf, Nadya Syahera, Ziha, Erra Fazira, Aman Aziz, Awie

SINOPSIS AKU BENCI RAYA
Setiap kali Gia balik kampung, semua ibu saudaranya bertanyakan bila dia mahu berkahwin. Jadi, rancangannya tahun ini ialah membawa teman lelaki palsu. Keadaan menjadi kelam-kabut apabila teman lelaki palsu itu jatuh cinta terhadap Gia dan Berjaya memnangi hati seluruh keluarga dan orang kampung Gia.

GAMBAR PELAKON
Aku Benci Raya 2015
Asyraf sebagai lelaki lembut , Fizul sebagai lelaki nerd dan Aley sebagai lelaki berlagak.

Aku Benci Raya Astro
Ziha sebagai Nurul si tukang jahit, Aman Aziz sebagai Osman kekasih Nurul, Nadya Syahera sebagai Zaleha si perempuan gedik 
Previous
Next Post »
Thanks for your comment