Telefilem Aku Nak Kahwin Raya Ni

Aku Nak Kahwin Raya Ni

Amar Baharin akan muncul untuk telemovie raya bertajuk Aku Nak Kahwin Raya Ni. Kali ini bergandingan dengan Marsha Milan. Dibawah arahan Dira Abu Zahar. Saksikan mereka pada 6 Syawal nanti pukul 10 pagi di Astro Ria dan Ria HD.

JUDUL : AKU NAK KAHWIN RAYA NI
TARIKH / MASA : 22 Julai (Rabu, 10.00 pagi)
SIARAN : Astro Ria & Ria HD
PENGARAH : Dira Abu Zahar
TERBITAN : Cube Film Sdn Bhd
PELAKON : Amar Baharin, Marsha Milan, Lia Natalia, Amai Kamarudin

SINOPSIS AKU NAK KAHWIN RAYA NI
Mahmud bekerja sebagai �despatch boy� telah jatuh cinta dengan anak bosnya, Julia.  Mahmud telah meluahkan perasaannya kepada Julia namun dia tidak berminat. Julia telah mengambil kesempatan ini untuk Mahmud melakukan 7 perkara sebelum layak menjadi teman lelakinya.

GAMBAR PELAKON
Aku Nak Kahwin Raya Ni astro
Selain Amar Bahrin dan Marsha, abang-abang taiko pun ada dalam cerita ni

Previous
Next Post »
Thanks for your comment