Izinkan Aku Menebus Dosa (TV9)

Izinkan Aku Menebus Dosa

Saksikan telefilem Izinkan Aku Menebus Dosa lakonan Shahz Jaszle, Julia Marin, Nazeera Sardi dan ramai lagi. Disiarkan hari Isnin ini pukul 8.30 malam di TV9. 

JUDUL : IZINKAN AKU MENEBUS DOSA
TARIKH / MASA : Isnin, 9 Januari 2017, 8.30 malam
SIARAN : Slot Skrin Di 9 (TV9)
PENGARAH : Khairul Anuar
TERBITAN : ZK Creative Production Sdn Bhd
PELAKON : Shahz Jaszle, Julia farhana Marin, Nazeera Sardi

SINOPSIS IZINKAN AKU MENEBUS DOSA
Aleya bermalam di rumah Natasya ketika ibu bapanya tiada. Ketika sedang ke bilik air, Aleya diperkosa oleh abang Natasya, Nazri yang pulang dalam keadaan mabuk. Beberapa bulan kemudian, Aleya meninggal dunia dalam kemalangan dan tiada siapa tahu bapa kepada kandungannya kecuali Natasya. Natasya benar-benar sedih dan kecewa. Mereka berdua melawat Mak Yam, ibu Aleya. Nazri kesal atas tindakannya memperkosa Aleya dan bertaubat. Oleh itu, demi menebus dosanya, dia telah menjaga Mak Yam seperti ibu sendiri.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment