Gadis Kampung Paling Popular (TV3)

Gadis Kampung Paling Popular

Janna Nick akan muncul dalam telefilem terbaru bertajuk Gadis Kampung Paling Popular yang akan ditayangkan di slot Cerekarama TV3. Telefilem arahan Eyra Rahman turut dibintangi oleh Azad Jazmin, Vicha Saywho, Daaim Jailani, Acong Sweetchild dan ramai lagi. Saksikan mereka pada Sabtu ini pukul 9 malam di TV3. 

JUDUL : GADIS KAMPUNG PALING POPULAR
TARIKH / MASA : Sabtu, 17 Disember 2016, 9.00 malam
SIARAN : Slot Cerekarama TV3
PENGARAH : Eyra Rahman
TERBITAN : Nuansa Sdn Bhd
PELAKON : Janna Nick, Azad Jazmin, Vicha Saywho, Daaim Jailani, Acong Sweetchild, Mak Wan Latah, Aizat Hassan, Firdaus Nadxaman

SINOPSIS GADIS KAMPUNG PALING POPULAR
Kisah Maya seorang gadis kampung yang baru berhijrah ke bandar. Dia juga seorang yang pemalu dan bersuara lunak. Maya bertemu dengan pekerja butik milik bapa saudaranya, Safidah, yang juga mula mengubah hidup Maya kepada gadis urban yang bergelar Lady Wawa. Ibunya di kampung, Cik Eton mahu menyatukan anaknya dengan seorang ahli perniagaan di kampungnya. Namun, Maya menolak. Panggilan Lady Wawa dan gaya hidupnya disorok daripada pengetahuan keluarganya. Bermulalah kehidupan Maya sehingga dia menjadi bintang YouTube yang terkenal sehingga ke pengetahuan Azad. Azad menyukai Maya dalam diam dan dia menyatakan bahawa Lady Wawa yang popular itu adalah contoh insan yang tidak jujur. Maya yang berkecil hati kerana Lady Wawa itu adalah dirinya, pergi membawa diri dan bersedih. Adakah Azad akan mengetahui hal sebenar?

GAMBAR PELAKON
Pelakon Gadis Kampung Paling Popular
Pelakon telemovie Gadis Kampung Paling Popular
Janna Nick
Previous
Next Post »
Thanks for your comment