Aku Bukan Rasul (TV2)

Aku Bukan Rasul

Saksikan telefilem Aku Bukan Rasul sempena Maulidur Rasul lakonan Johan As�ari, Mubarak Majid, Fazreen Rafi, Alia Farhan Ahmad dan ramai lagi. Disiarkan di TV2 pukul 10.00 malam. Boleh juga tonton menerusi portal myklik (myklik.rtm.gov.my)

JUDUL : AKU BUKAN RASUL
TARIKH / MASA : Selasa, 13 Disember 2016, 10.00 malam
SIARAN : Slot Citra TV2 (RTM)
PENGARAH : Zulhuzaimy Marzuki
TERBITAN : Aniq Communication Sdn Bhd
PELAKON : Johan As�ari, Mubarak Majid, Fazreen Rafi, Dato Haji Amin Khan, Kodi Rasheed, Liza Othman, Alia Farhan Ahmad, Bohari Ibrahim 

SINOPSIS AKU BUKAN RASUL
Kisah Haziq yang kembali ke kampung halamannya dan cuba berdakwah melalui pengajian agama di sebuah surau yang telah lama ditinggalkan. Usaha Haziq dipandang remeh malah dia berhadapan dengan fitnah dan hasad dengki yang tidak berkesudahan. Namun, kesabaran Haziq nyata utuh dan yakin dengan kebesaran Ilahi.

Pelakon Aku Bukan Rasul
Pelakon telemovie Aku Bukan Rasul
Previous
Next Post »
Thanks for your comment