OST Lagu Tema Duda Terlajak Laris

Qanda


Lagu Cinta Yang Sempurna dari kumpulan Qanda dipilih menjadi lagu tema drama Duda Terlajak Laris yang bakal ditayangkan di Slot Akasia bermula minggu depan 11 April.

Lagu: Cinta Yang Sempurna
Kumpulan: Qanda

Lirik Lagu

Setiap kata yang terungkap
Umpama alasan tak bernoktah
Mengapa dugaan melanda
Engkau dan aku
Setiap bicara kan layu

Hilang dimana
Selalu dicemar
Ungkapan yang berbisa
Tak sanggup lagi ku sengsara
Engkau dan aku
Harapan agar terus bersama
Dan ku tak mahu berpisah

Andainya ku hilang dalam cinta
Suluhkanlah aku
Dengan rasa yang sempurna
Di dalam gelapku
Dan terus bersama dakapanmu
Cinta yang sempurna

Hilang dimana
Selalu dicemar
Ungkapan yang berbisa
Tak sanggup lagi ku sengsara

Engkau dan aku
Harapan agar terus bersama
Dan ku tak mahu berpisah

Andainya ku hilang dalam cinta
Suluhkanlah aku
Dengan rasa yang sempurna
Di dalam gelapku
Dan terus bersama dakapanmu

Seandainya ku hanyut dalam cinta
Pautkan ku senyum yang sempurna
Tuk hiasi sepanjang nafasku
Dan bisa ku merasakan cinta
Cinta yang sempurna

Andainya ku hilang dalam cinta
Suluhkanlah aku
Dengan rasa yang sempurna
Di dalam gelapku
Dan terus bersama dakapanmu

Seandainya ku hanyut dalam cinta
Pautkan ku senyum yang sempurna
Tuk hiasi sepanjang nafasku
Dan bisa ku merasakan cinta
Cinta yang sempurna
Cnta yang sempurna
Cinta yang sempurna

Video Muzik

Previous
Next Post »
Thanks for your comment