Telefilem Aku Tahu (2015) Astro - Full Telemovie


Telefilem Aku Tahu (2015) Astro - Full Telemovie

Aku Tahu (2015)


Saksikan Telefilem tayangan semula berjudul 'Aku Tahu' di saluran Astro. Telefilem ini mengisahkan tentang, Asrar & Nurul mempunyai hubungan sulit meskipun Asrar sudah berumahtangga dengan Syuhada & mempunyai seorang anak bernama Zulaikha. Asrar sebenarnya cuma menggunakan Nurul untuk mengikis hartanya kerana Asrar hanya bekerja sebagai jurugambar sebuah majalah. Namun Nurul mencintai Asrar sepenuh hatinya. Dia telah banyak berkoorban demi Asrar. Satu hari dia mencolek Zulaikha kerana dia merasakan Zulaikha adalah penghalang kepada hubungan mereka.

Pelakon : Umie Aida, Aqasha, Erra Fazira, Puteri Balqis, Fadilah Mansor

Tonton Telefilem Aku Tahu (2015) Astro - Full Telemovie



Telefilem Aku Tahu (2015) Astro - Full Telemovie


Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment