Filem Polis Evo (2015) - Full Movie

Polis Evo (2015), Tonton Full Telemovie, Tonton Telemovie Melayu, Tonton Drama Melayu, Tonton Drama Online, Tonton Telemovie Online, Tonton Full Drama, Tonton Drama Terbaru, Tonton Telemovie Terbaru, Tonton Full Movie, Tonton Movie Melayu, Tonton Movie Online, Tonton Movie Terbaru


Polis Evo (2015)


Filem terbaharu Polis Evo bakal mengegarkan pawagam di seluruh Malaysia pada 17 September 2015. Diterajui oleh lakonan hebat Shaheizy Sam dan Zizan Razak. Turut dibintangi oleh Nora Danish, Allahyarham Harun Salim Bachik, Mimi Ernida, Wan Hanafi Su, Ayie Hushairi, Pablo Amirul, Yuzz Murai, Amerul Affendi, Eyka Farhana dan ramai lagi. Filem aksi terbitan Astro Shaw itu diarahkan oleh sutradara Ghaz Abu Bakar.

Filem Polis Evo mengisahkan tentang dua anggota polis, Khai (Shaheizy Sam) dan Sani (Zizan Razak) yang mempunyai personaliti yang sangat berbeza tetapi mereka ditugaskan untuk bekerjasama dalam menjatuhkan sebuah operasi pengedaran dadah terbesar. Berjayakah Sani dan Khai menyelesaikan misi mereka bersama? Mari kita saksikan kesudahan cerita ini.

Tonton Filem Polis Evo (2015) - Full Movie


Polis Evo (2015) - Full Movie


Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment