Filem Darah Panas (2015) - Full Movie

 Darah Panas (2015) - Full Movie, Tonton Movie Online, Tonton Filem Online, Tonton Filem Terbaru, Tonton Filem Terkini.

Darah Panas (2015)



Filem Darah Panas mengisahkan keghairahan seorang gadis bernama Syahana mengejar cita-citanya dalam dunia peragaan. Sebaliknya berlaku apabila membawa beliau ke suatu dunia yang tidak pernah diimpikan oleh mana-mana wanita.

Syahana (Nur Fahtia) seorang gadis yang berpegang teguh pada agama ingin menjadi seorang model Muslimah kerana terpengaruh dengan video di sosial media. Tanpa berfikir panjang, Syahana terus mencari seseorang untuk membantu mencapai cita-citanya. Fandi (Sofi Jikan) seorang jejaka yang dikenalinya menerusi laman sosial, mendakwa dia boleh membantunya mencapai impian tersebut.

Syahana menyatakan hasra kepada keluarganya, namun ditentang oleh ayah dan abangnya. Syahana tetap mahu meneruskan cita-citanya, lalu mengambil keputusan melarikan diri ke Kuala Lumpur untuk menemui Fandi sendirian. Setibanya di Kuala Lumpur, Syahana mendapati dia telah diperdaya, apabila Fandi membawanya ke rumah pelacuran. Syahana tidak sangka nasibnya jadi begitu.

Cicak, ketua rumah pelacuran tersenut turut terbabit dalam sindiket dadah. Cicak membeli Syahana daripada Fandi. Adi bekerja di bawah kumpulan Cicak namun dia menghormati wanita Islam. 

Saksikan filem kelima terbitan White White Merpati Entertainment Sdn Bhd yang penuh dengan aksi dan babak mendebarkan. Akan menemui penonton di pawagam seluruh Malaysia pada 4 Jun depan. Memaparkan pergolakan anak kota yang berlaku tanpa disedari. <credit to InfoTaip>


Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.


 Tonton Filem Darah Panas (2015) - Full Movie

 Darah Panas (2015) - Full Movie


Previous
Next Post »
Thanks for your comment