Drama Kau Aku Kita, Lestary TV3 (2015)


Sinopsis Kau Aku Kita

Kau, Aku, Kita memperkenalkan dua karakter penting yang berkongsi nama yang sama, Iman Firdaus. Si gadis lebih senang disapa dengan nama Iman (Janna Nick) manakala si jejaka dipanggil ringkas dengan nama Aus (Syarul Ridzwan). Nama yang sama namun perwatakan mereka berbeza. Iman merupakan seorang gadis yatim piatu dan terpaksa bekerja keras bagi menyediakan keperluan adik-adiknya. Semuanya bermula kerana pinjaman lintah darat yang memporak-perandakan kehidupan Iman. Berbeza dengan Aus yang hidup serba mewah dan merupakan artis ternama yang digilai ramai. Jika iman diancam gengster kerana terpaksa melunaskan hutang, Aus pula diancam dengan para peminatnya yang ingin menjadikan dirinya sebagai pasangan kekasih. | Sinopsis penuh

Tarikh mula: 28 Oktober 2015, Rabu dan Khamis 9 malam
Novelis: Orkid Edyliyne
Terbitan: JS Pictures


Episod 1 hingga terkini


Promo Ep7-8
Bloopers Ep6
Bloopers Ep5
Scene� menarik Ep4
Scene� menarik Ep3
Video Opening drama Kau Aku Kita
Video promo drama Kau Aku Kita
Previous
Next Post »
Thanks for your comment