Pontianak Menangis (2015) - Full Movie

Pontianak Menangis (2015) , Tonton Full Movie, Tonton Filem Melayu, Tonton Movie Melalyu, Tonton Filem Online, Tonton Movie Online, Tonton Filem Terbaru


Pontianak Menangis (2015)


Filem berunsur komedi seram arahan Ismail Jejaka akan berada di pawagam pada 1 Oktober 2015. Pontianak Menangis dilakonkan oleh pelakon dan pelawak tanahair seperti Joey Daud, Yassin SYJ, dan Watie Sadali.


SINOPSIS FILEM PONTIANAK MENANGIS
Berkisahkan Kampung Selamat yang kerap malam digangu pontianak dan setiap hari sering berlaku kecurian harta benda penduduk kampung selamat. Disebabkan kejadian itu, penduduk kampung selamat telah berpakat untuk mencari jalan bagi menyelesaikan masalah yang mereka hadapi diatas ganguan yang berlaku setiap hari.


Seorang pemuda yang bergelar Man Kelentong telah memberi cadangan yang kononnya dia mengenali seorang pakar pengusir pontianak dari tanah jawa yang digelar Raja Paku.Diatas cadangan yang menarik itu, seluruh penduduk kampung selamat telah sepakat bersetuju cadangan Man Kelentong.


Oleh kerana Raja Paku yang diceritakan oleh Man Kelentong itu tidak wujud, dia berpakat dengan rakan karibnya �Mat Nyeh� untuk menyamar sebagai Raja Paku.Mat Nyeh bersetuju dengan cadangan itu hingga dipercayai oleh semua penduduk kampung selamat.


Harapan tinggi penduduk kampung selamat mengharapkan mat nyeh dapat mengusir pontianak.Tetapi lain pula terjadi apabila mat Nyeh telah jatuh cinta pada pontianak itu.Akhirnya segala kejadian yang terjadi di kampung selamat terbongkar dan bukan disebabkan oleh perbuatan pontinanak. Semuanya terbongkar dan siapakah dalang yang berbuat onah dalam semua kejadian di kampung selamat ini.


Tonton Pontianak Menangis (2015) - Full Movie



Pontianak Menangis (2015) - Full Movie



Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment