Jwanita (2015) - Full Movie

Jwanita (2015) - , Tonton Full Movie, Tonton Filem Melayu, Tonton Movie Melalyu, Tonton Filem Online, Tonton Movie Online, Tonton Filem Terbaru

Jwanita (2015)


Filem terbaru lakonan Maya Karin bakal ditayangkan di pawagam pada 24 September nanti. Filem seram arahan Osman Ali ini diambil berdasarkan peristiwa benar jenayah yang berlaku masa lalu. Filem ini turut menampilkan pelakon mantap seperti Bront Palarae, Cristina Suzanne, Datin Paduka Umie Aida dan Marsha Milan. Lagu tema dinyanyikan oleh Datin Alyah dengan lagu berjudul Dendam Cinta.


SINOPSIS FILEM JWANITA
Mengisahkan Jwanita (lakonan Maya Karin), seorang gadis yang mengalami masalah mental yang serius akibat kisah silamnya yang sering didera secara mental dan fizikal oleh ibu dan bapa angkatnya yang merupakan pengamal ilmu hitam


Sinar harapan mula muncul dalam hidupnya apabila dia bertemu dengan Farhan (lakonan Bront Paralea), doktor yang merawatnya selepas dia membunuh kedua ibu dan bapa angkatnya. Namun, segalanya punah apabila Farhan yang dicintainya merupakan tunang kepada adik kandungnya, Julaika yang ternyata lebih bernasib baik darinya.


Selepas menghilangkan diri pada hari perkahwinan Farhan dan Julaika, Jwanita muncul semula. Jwanita kembali dengan perwatakan yang berbeza namun dengan azam dan dendam durjana.


Tonton Jwanita (2015) - Full Movie



Jwanita (2015) - Full Movie



Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment