Pengantin 3 Jam (2015) Astro - Full Telemovie

Pengantin 3 Jam (2015) Astro, Tonton Full Telemovie, Tonton Telemovie Melayu, Tonton Drama Melayu, Tonton Drama Online, Tonton Drama Terbaru, Tonton Telemovie Melayu.


Pengantin 3 Jam (2015)


Pelakon kesukaan ramai, Amar Baharin sekali lagi akan digandingkan bersama Amyra Rosli melalui satu telefilem terbaru terbitan terbitan Suhan Movies Sdn Bhd berjudul �Pengantin 3 Jam�. Jangan ketinggalan untuk menonton telefilem pencintaan yang menarik dan mendebarkan ini pada 13 ogos ini di jam 10 malam melalui saluran Astro RIA atau RIA HD.


TARIKH TAYANGAN : 13 Ogos 2015 / 10.00 malam

SALURAN : Astro RIA & RIA HD

ARAHAN : Megat Sharizal

TERBITAN : Suhan Movies Sdn Bhd

PARA PELAKON : Amyra Rosli, Amar Baharin, Kuza, Ameera Ramlee, Adik Aleeya Hanna, Ruzana Ibrahim, Faizal Jackson, Megat Sharizal
Sinopsis Pengantin 3 Jam

Mengisahkan Dhia, seorang wanita yang mempunyai sifat keanakan yang berkenalan dengan seorang jejaka bernama Rizman. Rizman merupakan seorang lelaki yang matang dan mempunyai sifat sabar yang tinggi. Hubungan mereka akhirnya diakhiri dengan ke jinjang pelamin. Namun mereka sangkakan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengahari, perhubungan mereka diragut oleh satu tragedi.

Tonton Pengantin 3 Jam (2015) Astro - Full Telemovie



Pengantin 3 Jam (2015)



Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment