Pembedahan Otak Ujian Terbesar Nazim Othman

Pelakon Nazim Othman menyifatkan ketumbuhan pada otak yang dialami sehingga memerlukan dia menjalani pembedahan besar pada Mac lepas adalah ujian paling berat yang dilalui setakat ini.

Nazim atau nama sebenarnya, Nushrul Alif Othman, 31, berkata, perkara itu membuatkan dia melihat keadaan sekeliling dengan pemikiran berbeza berbanding sebelum ini.

"Mengalami ketumbuhan di otak adalah ujian yang paling besar pernah saya lalui dan fasa tersebut membuatkan saya sedar banyak perkara.

"Saya mula menghargai apa yang berlaku di sekeliling saya selain tidak takut dengan sesiapun selain Dia - Allah S.W T.

"Pada masa sama, saya lebih reda dengan setiap ketentuan yang datang walaupun perkara yang dilalui tidak seperti yang dirancang," katanya.

Nazim mengalami ketumbuhan otak iaitu di antara bahagian mata kanan dan di atas hidung kanannya.


Previous
Next Post »
Thanks for your comment