Oh My Goat Come Baaack! (2015) - Full Telemovie

Oh My Goat Come Baaack! (2015) , Tonton Full Telemovie, Tonton Telemovie Melayu, Tonton Drama Melayu, Tonton Drama Online, Tonton Drama Terbaru, Tonton Telemovie Melayu.

Oh My Goat Come Baaack! (2015)


Sinopsis
Mengisahkan Mr Middleton (Zain Saidin) yang ditugaskan ke SK Dalam Ayer, sebuah sekolah pedalaman. Beliau tinggal bersendirian di sebuah kawasan terpencil yang hanya mempunyai keperluan asas. Keadaan bertambah buruk apabila Mr Middleton terpaksa bersusah-payah untuk memenangi hati pelajar baharunya iaitu sekumpulan budak nakal. Di situ, beliau ditemani seekor kambing liar, Cik Kam Ambing, yang sentiasa ada berdekatan rumahnya.

Sementara itu, hubungan Encik Ariff (Nazrief Nazri) dan Cikgu Ayu (Tiz Zaqyah) bertambah rapat. Untuk menghalang hubungan hubungan mereka dari mekar, bekas pelajar Mr Middleton membuat keputusan untuk membuat lawatan mengejut. Kemunculan Jojie (Nadiya Nisaa), Zack (Juzzthin), Taylor Marie Smith (Juliana Evans) dan See You Soon (Roax Tan) di Kampung Dalam Ayer meninggalkan Mr Middleton dalam dilema adakah dia patut terus tinggal di Kampung Dalam Ayer atau pulang ke SMK Ayer Dalam?

Pelakon : Zain Saidin, Tiz Zaqyah, Juliana Evans, Roax Tan, Sherry Al Hadad, Nadiya Nisaa, Juzzthin, Jihan Muse, Abam Bocey, Jasmin Hamid, Kashika Selvam, Nazrief Nazri

Tonton Oh My Goat Come Baaack! (2015) - Full Telemovie



Oh My Goat Come Baaack! (2015) - Full Telemovie


Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment