Hajah Heathrow (2015) TV3 - Full Telemovie


Hajah Heathrow (2015) TV3 - Full Telemovie

Hajah Heathrow (2015)


Telefilem khas Aidiladha bertajuk Hajah Heathrow. Menampilkan lakonan Fadhil Dani, Kuna, Nazeera Sardi, Izara Aishah dan Hafidz Rosdi. Hajah Heathrow disiarkan di TV3 pada 27 September jam 10.30 malam di slot Cereka Ahad.


JUDUL : HAJAH HEATHROW
TARIKH / MASA : Ahad, 27 September, 10.30 malam
SIARAN : Cereka Ahad TV3
PENGARAH : -
TERBITAN : -
PELAKON : Fauziah Ahmad Daud, Nazeera Sardi, Fadhil Dani, Kuna, Izara Aishah, Hafidz Rosdi


SINOPSIS HAJAH HEATHROW 

Berkisarkan Ramlan dan Juriah yang mendapat rezeki untuk menunaikan fardhu haji. Juriah mempunyai rasa untuk riak dan mempertikaikan jirannya, Datin Amnah yang hidup senang tetapi belum menunaikan haji. Dia tidak putus-putus menjaja usahanya mencari duit demi ke Tanah Suci. Malah Juriah juga merancang untuk membuat kenduri dengan hidangan seekor lembu. Ramlan menegur sikap isterinya tetapi Juriah menegakkan bahawa dia mahu menjadi contoh kepada penduduk sekampung yang lebih suka membeli emas dan saham daripada menabung di Tabung Haji.


Suatu hari, Jasmin, anak mereka memberitahu bahawa dia mendapat kerja di Heathrow, London. Juriah mula teragak-agak kerana tarikh berangkat ke tanah suci ialah tarikh yang sama dengan penerbangan ke Heathrow. Ramlan terus mengingatkan Juriah mengenai usahanya selama ini mencari rezeki demi menunaikan haji yang lebih suci. Apakah pilihan Juriah?

Tonton Hajah Heathrow (2015) TV3 - Full Telemovie



Hajah Heathrow (2015) TV3 - Full Telemovie


Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment