Tonton Pengantin 3 Jam Telemovie

Tonton Pengantin 3 Jam Telemovie

Tajuk: Pengantin 3 Jam
Channel : TV3
Tayangan : 13 Ogos 2015
Masa: Khamis, 10.00 Malam

Barisan PelakonAmyra Rosli, Amar Baharin, Kuza, Ameera Ramlee, Adik Aleeya Hanna, Ruzana Ibrahim,  Faizal Jackson, Megat Sharizal

Sinopsis:
Perkenalan ringkas menyatukan Dhia (Amyra Rosli) yang bersikap keanak-anakan dengan Rizman (Amar Baharin), seorang lelaki matang dan penyabar. Hubungan itu membawa ke jinjang pelamin namun satu tragedi meragut kebahagiaan mereka.

Dhia seorang pekerja di sebuah syarikat pengiklanan merupakan seorang gadis yang kelam kabut dan sukar menepati masa. Suatu hari, dia terlibat kemalangan dengan seorang pemuda bernama Rizman. Sikap belas kasihan Rizman, telah membuatkan dia mahu bertanggungjawab atas kejadian itu. Dia mengambil keputusan dengan menawarkan diri untuk menghantar Dhia ke tempat kerja.

Pada masa yg sama, Rizman yg berasal dari keluarga sederhana mula jatuh hati pada Dhia. Tanpa berfikir panjang, Rizman yang kini stabil dan suka mengambil berat terhadap orang lain telah menjadikan Dhia sebagai isterinya.

Bagaimanapun telah terjadi sesuatu yang tidak diingini dalam kisah percintaan dan perkahwinan mereka. Apa yg berlaku terhadap Dhia dan Rizman seterusnya?
Previous
Next Post »
Thanks for your comment