Perdana Menteri Malaysia Terbaik Adalah Najib Razak

Setiausaha Barisan Nasional Sabah, Datuk Abdul Rahman Dahlan, menyatakan Datuk Seri Najib Tun Razak merupakan Perdana Menteri Malaysia yang terbaik berbanding Perdana Menteri Malaysia terdahulu.

Datuk Abdul Rahman Dahlan
Najib Razak Pemimpin Perdana Menteri Terbaik

Menurut beliau, tidak ada seorang mantan-mantan Perdana Menteri Malaysia yang memberi bantuan, perkhidmatan, buah fikiran dan kerjasama lebih baik daripada Datuk Seri Najib Razak

Tegasnya lagi, beliau menyatakan sedemikian bukan disebabkan ada agenda tertentu namun ianya fakta dan hakikat sebenar yang sudah kita semua sedia maklum akan perkara ini.

Demikian kata Setiausaha BN Sabah, Datuk Abdul Rahman Dahlan sambil menegaskan perkara itu adalah hakikat sebenar dan beliau mengatakan sedemikian bukan kerana ada agenda tertentu.

"Inilah yang kami tunggu dan idam-idamkan setelah berpuluh-puluh mencapai kemerdekaan. Satu pendekatan terbaru perdana menteri untuk memberikan kuasa-kuasa autonomi yang berpatutan. Kita juga tidak boleh menidakkan dalam konteks Persekutuan ini bahawa kerajaan Persekutuan itu penting," tambahnya lagi.

** Betul Ke? Benar-benar konfius. Mohon Pencerahan.Haha

Sumber : Sinar Harian Online, 11 Ogos 2015
Previous
Next Post »
Thanks for your comment