Drama Kimchi Untuk Awak Episode Full Online

Tonton Drama Kimchi Untuk Awak Online Full Episode Download. Lakonan Nelydia Senrose dan Aiman Hakim dan ramai lagi. Terbitan Darkwave Picture.

Kimchi Untuk Awak Watch Online
Kimchi Untuk Awak

Drama Kimchi Untuk Awak Online Episod Full

Drama ini merupakan adaptasi novel Kimchi Untuk Awak karya Suri Ryana yang menceritakan tentang Bella iaitu seorang penuntut universiti di Seoul, Korea Selatan. Semasa di Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon, Bella telah berlanggar dan bekelahi dengan seorang lelaki kacukan Melayu Korea yang bernama Danial Lee Jae Hwan. Setibanya di Malaysia, kakak Bella yang paling sulong telah meminta beliau untuk menyediakan kimchi untuk jamuan di tempatnya bekerja. Yang menjadi kacau bilau, Bella mendapat tahu bahawa presiden syarikat kak longnya bekerja adalah  Danial Lee Jae Hwan. Dan keadaan bertambah parah apabila keluarganya saling kenal antara satu sama lain dan bercadang untuk menyatukan mereka. 

Apabila mereka telah berjaya disatukan, satu insiden telah berlaku sehingga Bella membawa diri ke Korea sehingga memaksa Daniel Lee Jae Hwan menjejaknya disana. Mampukah hubungan mereka bertahan?

Tonton Online Dan Download Drama Kimchi Untuk Awak Full

Previous
Next Post »
Thanks for your comment