Rendang Aku Kau Yang Panas (TV3)

Rendang Aku Kau Yang Panas

Telefilem Rendang Aku Kau Yang Panas akan menemui penonton di pada 3 Syawal ini. Lakonan pelakon-pelakon veteran seperti Razak Ahmad, Kazar Saisi, Manan Sulaiman, Aleza Shadan, Liza Abdullah, Khatijah Tan dan ramai lagi. Saksikan mereka menjual rendang pada pukul 5 petang nanti di TV3.

JUDUL : RENDANG AKU KAU YANG PANAS
TARIKH / MASA : 19 Julai, 5.00petang
SIARAN : Syukur Selalu TV3
PENGARAH : Rizal Baharudin
TERBITAN : Front Row Production
PELAKON : Razak Ahmad, Kazar Saisi, Manan Sulaiman, Aleza Shadan, Liza Abdullah, Khatijah Tan, Syafnida Shuhaimi 

SINOPSIS RENDANG AKU KAU YANG PANAS
Berkisarkan tiga pasangan veteran yang sudah lama menceburkan diri dalam perniagaan rendang. Ketiga-tiga pasangan ini bertanding antara satu sama lain untuk merebut peluang bagi membawa resepi rendang masing-masing untuk tembus ke pasaran luar negara. Banyak insiden yang telah berlaku semasa mereka bersaing. Namun, akhirnya seorang pembekal kerepek yang telah berjaya membawa resepi kerepeknya ke pasaran luar negara.

GAMBAR PELAKON
RendangAkuKauYangPanas


Previous
Next Post »
Thanks for your comment