Langit Cinta (2015) - Full Movie

 Langit Cinta (2015), Tonton Full Movie, Tonton Movie Melayu, Tonton FIlem Melayu, Tonton Filem Online, Tonton Movie Online.

Langit Cinta (2015)


Filem terbaharu arahan Osman Ali berjudul 'Langit Cinta' akan menemui penonton di pawagam pada penghujung tahun ini. Sutradara Osman Ali yang juga terkenal dengan filem Ombak Rindu kini tampil sekali lagi dengan sebuah filem sarat dengan kisah cinta. Berkisarkan percintaan antara gadis desa dan jejaka kota. 

Pelakon utamanya ialah Nur Fazura dan Keith Foo.
Filem ini juga dibintangi ramai pelakon hebat seperti Farid Kamil, Siti Saleha, Fauziah Ahmad Daud (Ogy), Datuk Jalaluddin Hassan, Dian P Ramlee, dan Zaidi Omar, dan Normah Damanhuri. Selain itu, filem Langit Cinta juga diadaptasikan ke sebuah novel yang akan dikeluarkan secara serentak dengan tayangan filem tersebut.

SINOPSIS FILEM LANGIT CINTA 

Mengisahkan kisah percintaan antara Alif Zulkarnain (lakonan Keith Foo) dengan Khadijah (Nur Fazura). Alif adalah anak yang patuh kepada ibu bapa sejak kecil dan mewarisi perniagaan keluarga. Ketika mahu membangunkan resort di Pulau Perindu, dia jatuh cinta dengan gadis kampung bernama Khadijah.
Dia juga mula mengenali erti kehidupan sebenar dan belajar memahami bahawa kesederhanaan itu indah. Biarpun hubungannya ditentang keluarga, namun Alif nekad memperisterikan Khadijah. Bermula dari situ, kehidupan Alif dirundung pelbagai dugaan dan cabaran demi cabaran harus ditempuh dalam hidup dua insan itu. 

http://mytontontube.blogspot.com/

http://mytontontube.blogspot.com/


Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.



Tonton Langit Cinta (2015) - Full Movie


Langit Cinta (2015) - Full Movie
Previous
Next Post »
Thanks for your comment