Bawalah Aku Pulang (2015) Slot Citra TV2 - Full Telemovie

Bawalah Aku Pulang (2015) Slot Citra TV2, Tonton Full Telemovie, Tonton Telemovie Melayu, Tonton Drama Melayu, Tonton Drama Online, Tonton Drama Terbaru, Tonton Telemovie Melayu.

Bawalah Aku Pulang (2015)


Telemovie �Bawalah Aku Pulang�, Kisah Keinsafan Penagih Dadah Di TV2. Dalam mencetuskan kesedaran kepada masyarakat terhadap peranan yang harus dimainkan untuk memberi sokongan kepada bekas penagih dadah, Radio Televisyen Malaysia (RTM) membawakan sebuah drama menyuntik keinsafan bertajuk �Bawalah Aku Pulang� pada 7 Julai ini, pukul 10.00 malam mengisi slot popular Citra di TV2. Menampilkan pelakon Linda Hashim, Syed Aiman, Wan Sharmila, Adam Shah dan Mak Wan

Tonton Bawalah Aku Pulang (2015) Slot Citra TV2 - Full Telemovie



Bawalah Aku Pulang (2015) Slot Citra TV2 - Full Telemovie



Perhatian Kepada Pengguna Google Chrome dan Mozilla Firefox!

Sila Tutup Fungsi Pop-Up Blocker Pada Google Chrome dan Mozilla Firefox Anda Dahulu Sebelum Klik Link Di Bawah.

Cara Tutup Fungsi Pop-Up, Anda Boleh Klik Di Sini.

Previous
Next Post »
Thanks for your comment