Jwanita Full Movie

Tonton Jwanita Full Movie Watch Online Download Full Movie. Arahan Osman Ali dan terdiri daripada barisan pelakon Maya Karin, Umie Aida, Marsha Londoh, Epy Nadxaman, Riff Omar, Jefrizal, Nazarudin dan Bront Palarae.


Jwanita Full Movie Watch Online
Jwanita 2015 Full Movie

Watchonline Jwanita Full Movie
Filem Jwanita adalah sebuah filem seram yang menggunapakai elemen psychological thriller yang mana sangat menguji kreativiti para pelakon terlibat bagi menciptakan emosi yang seram, cemas dan menyeramkan disepanjang tempoh pengambaran. Kerjasama Maya Karin dengan pelakon lain yang terlibat antaranya Bront Palarae, Umie Aida, MArsha, Jefrizal, Nazaruddin, Epy Nadxaman, Riff Omar dan juga barisan pelakon yang terdiri daripada anak-anak kecil yang berbakat disokongdengan tenaga kerja pasukan produksi dan teknikal yang menunjukkan komitmen yang tinggi telah berjaya mencetuskan sebuah pengalaman yang amat istimewa. Bagi Filem Jwanita telah menjalankan pengambaran di sekitar kampung di daerah Kijal Terengganu dan disekitar bandaraya Kuala Lumpur.
 
Sinopsis Filem Jwanita
Seorang wanita yang bernama Jwanita (Maya Karin) telah terperangkap dalam dunia penuh dengan pembunuhan.Pembunuhan demi pembunuhan dalam dapat disaksikannya sejak dari usia muda sehingga ke usia dewasa. Kecelaruan emosi telah menyebabkan Jwanita membunuh kedua ibu bapa angkatnya. Dalam mencari perubahan hidup ke arah yang lebih baik, Jwanita sekali lagi telah terperosok dalam dunia durjana yang telah cuba ditinggalkannya akibat lelaki idamannya telah mengahwini adik perempuanya sendiri. Api Kemarahan dan jiwa syaitannya kembali meghantui dirinya sehinggakan Jwanita kembali menjadi pembunuh paling kejam.

 Tonton/Watch Online/Download

Jwanita 2015 Full Movie

Previous
Next Post »
Thanks for your comment