Aku Dia Dan Tong Gas (2015) - Full Telemovie

Aku Dia Dan Tong Gas (2015), Full Telemovie, Tonton Drama, Video, Movie, Youtube, Online TV Streaming.

Aku Dia Dan Tong Gas (2015)

  Saluran : TV9
Tayangan : 6 April 2015
Masa: Isnin, 8.30 Malam
Barisan Pelakon: Beto Kusyairy, Siti Saleha, Amerul Affendi, Nadiya Nisaa, Zaidi Omar, Fauziah Nawi, Projek Disko Baldi

Sinopsis:
Sebuah komedi romantik mengenai sepasang suami isteri yang baru berkahwin, Amir (Beto Kusyairy) dan Sharnaz (Siti Saleha) yang telahpun berkahwin. Mereka mengambil keputusan untuk berbulan madu di sebuah perkampungan bersama Tok Wan (Fauziah Nawi). Semuanya berjalan dengan lancar sehinggalah Sharnaz bertemu Melati (Nadiya Nisaa), rakan lama Amir
 

Tonton Aku Dia Dan Tong Gas (2015) - Full Telemovie

http://mytubeseries.blogspot.com/2015/04/tonton-telemovie-aku-dia-dan-tong-gas.html
Previous
Next Post »
Thanks for your comment