Drama TV9 Setitis Kasih Darmia [Slot Ratu TV9]



DRAMA : SETITIS KASIH DARMIA SLOT RATU TV9

TARIKH : 2014
SIARAN : Slot Ratu TV9
NOVELIS : Naniey TJ
PENGARAH : Jamal Khan
TERBITAN : Pena Creative
PELAKON : Nelydia Senrose, Sharnaaz Ahmad, Fauziah Nawi, Liza Abdullah, Azizah Mahzan, Nasir Bilal Khan, Puteri Chi Chi, Kazar

SINOPSIS SETITIS KASIH DARMIA SLOT RATU TV9

Mengisahkan kehidupan gadis bernama Darmia yang kehilangan kasih ibu dan terjebak dengan perkahwinan yang dia sendiri tidak rela.Lelaki yang bernama suami meninggalkannya kerana maruahnya tercalar.Mujur ada Opah dan Haliza sepupunya. Tawaran sambung belajar yang ditawar oleh Haliza disambut gembira oleh Darmia. 

Namun,lelaki bernama Khairul Amir yang pernah melafaz ijab kabul kepadanya merangkap kekasih dan majikan Haliza membuat hidupnya  mengharu birukan keadaan.Lelaki itu muncul dengan dendam yang tidak dilupakan. Rahsianya harus disimpan sebaik mungkin. Buatlah apa sahaja, Darmia rela agar Haliza tidak disakiti. 

Dalam benci datang kasih. Jauh Darmia pergi, semakin kuat Khairul Amir mengejar dan rahsia yang terpendam selama ini terbongkar jua. Kasih Haliza pada Darmia juga berkecai. Khairul Amir nekad,biar hilang segalanya di dunia,setitis kasih Darmia terus dinanti.

Episod :-

Dikemaskini kelak
Previous
Next Post »
Thanks for your comment